Eyl 08

GTA San Andreas: Snow Mod

Bilgi

Gta San Andreas yepyeni bir oyun modu ile karşımızda. Bu oyunu bu kadar çok sevdiren şey gerçek hayatla bağdaştırılabilir olması. Nasıl gerçek hayatta bazı davranışlar gösteriyorsak bu oyunda da aynı şekilde sosyal davranışlarda bulunabiliyoruz. Bu kadar çok oyuncu olunca oyuna yapılan yamalar da bir hayli fazla oluyor. Öncelikle yerel araba modelleri en çok ilgi gören yamalardan olmuştu. Buna Tofaş şahin veya doğan yaması örnek verilebilir.

Gta San Andreas Snow Mod oyunun baştan aşağıya değiştirilmiş bir şekli diyebiliriz. Adından da anlaşılacağı gibi kar modunda oynuyorsunuz. Hayali şehrimiz olan San Andreas’a kış gelmiştir ve her yere karlar yağmıştır. İnsanlar soğuktan korunmak için üzerine kalın giysiler giymektedir. Bunun yanında kar yağışı bütün şehri etkisi altına almış ve hiç durmadan yağmaya devam ediyor. Trafiğe çıkacağınız zaman oyunda 4 çeker bir araç ile çıkmanız tavsiye edilir. Her yerde kar yağdığı için yollar çok kaygan olacaktır.

indir

Linkler için sağdaki butona tıklayın Tümünü SeçLinkleri Göster

Resimler

myonw.jpg (800×600)IYxgh.jpg (800×600)DYPOE.jpg (800×600)h8qjB.jpg (800×600)8rtw7.jpg (800×600)



frfdf

yeter


Haziran 27th, 2013 at 11:20
kaan

mod oyunla birliktemi yani indirdimmi oyunmu yoksa modmu gelcek yardım edermisiniz


Temmuz 12th, 2013 at 14:03
cagrı

süper oyun


Ağustos 10th, 2013 at 10:00
fatih

Ben yaptım 😀 SÜPER BŞY YA görevde bile kar yağıyo 😀 çok güzel oldu gta.san


Kasım 1st, 2013 at 17:07
Anonim

lan nası indirecez dorudüzgün söyleyin


Aralık 7th, 2013 at 08:40
kadri

abi ben oyunu indirdim ama açılmiyo abi sen oyunu nasıl açtın


Ocak 31st, 2014 at 13:54
doğuş kurt

hemen indirip oynamak istiyorum süper bi oyun


Şubat 5th, 2014 at 10:52
yiğit

arkadaşlar kar yağması için sağ ctrl ye basılı tutup 1 kez + işaretine basın


Mayıs 13th, 2014 at 15:22
efe

arkadaşlar oyunumu indirince gliyo mod acaba acil cevap verir misiniz?


Mart 14th, 2016 at 15:34
efe

arkadaşlar oyunumu indirince gliyo mod acaba acil cevap verir misiniz?


Mart 14th, 2016 at 15:34

Yorum Yap

Gta San Andreas Snow Mod İndir – Kar Modu torrent,Gta San Andreas Snow Mod İndir – Kar Modu gezginler,Gta San Andreas Snow Mod İndir – Kar Modu full tek link,Gta San Andreas Snow Mod İndir – Kar Modu bedava crack